Forum modelarskie RC , projektowanie CAD

forum.aerodesignworks.eu
Dzisiaj jest 28 mar 2024, o 15:26

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 24 kwie 2016, o 09:12 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, o 20:51
Posty: 558
Lokalizacja: Elbląg
Witam.
Mam pytanie odnośnie tego jak powinny kręcić się śmigła w przypadku gdy model napędzają dwa silniki? W tą sama stronę czy przeciwną i w przypadku gdy przeciwnie to na zewnątrz czy w stronę kadłuba?
Pozdrawiam.

_________________
Fw190 NPN, PZL Dromader NPN, SuperSportster, Dart XL fpv, copterx 450 black angel
Radiomaster tx12multi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2016, o 11:27 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, o 19:55
Posty: 489
Lokalizacja: Warszawa
Oba w stronę kadłuba.

_________________
Pozdrawiam.
Stefan.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2016, o 13:42 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, o 20:51
Posty: 558
Lokalizacja: Elbląg
A czy śmigła "lewe" występują tylko w wersji SF?

_________________
Fw190 NPN, PZL Dromader NPN, SuperSportster, Dart XL fpv, copterx 450 black angel
Radiomaster tx12multi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2016, o 15:30 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, o 11:07
Posty: 316
Lokalizacja: Radawiec Mały
Jak powinny się kręcić to nie wiem, nie znam się itd... Wiem natomiast z doświadczenia, że mogą mieć taki sam kierunek obrotów i model będzie latał bez większych problemów.

_________________
Nie ma takiego modelu który wyszedł by cało z każdej kraksy , ale są takie kraksy z których cało nie wyjdzie żaden model ....

Pozdrawiam Tomek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2016, o 17:06 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, o 20:51
Posty: 558
Lokalizacja: Elbląg
Więc tak kierunek obrotów nie ma większego znaczenia dla lotu (chyba, że któryś silnik padnie i wtedy jest kuku), ale zastosowanie śmigieł przeciwbieżnych eliminuje konieczność wychylenia osi silników w bok.

_________________
Fw190 NPN, PZL Dromader NPN, SuperSportster, Dart XL fpv, copterx 450 black angel
Radiomaster tx12multi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2016, o 17:52 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, o 11:07
Posty: 316
Lokalizacja: Radawiec Mały
Miałem oba silniki w osi (wykłon 0) tylko skłon w dół, za mały zresztą jak to zwykle bywa. Nic się nie działo niepokojącego. Fakt, że były to małe śmigła .

_________________
Nie ma takiego modelu który wyszedł by cało z każdej kraksy , ale są takie kraksy z których cało nie wyjdzie żaden model ....

Pozdrawiam Tomek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group