Dawid Leśniewski pisze:
Udało się wstawić kieszeń na bagnet oraz pręty ustalające, ja dałem węglowe - mam nadzieje, że mnie nie zabijecie.
powinny się sprawdzić tylko jak patrzę na zdjęcie to są raczej za długie. Typowo dla stali dajemy 10mm poza żeberko.
Trzeba pamiętać, że w razie kreta płat musi się z nich wypiąć.
Dawid Leśniewski pisze:
Przymiarka silnika wypadła pomyślnie - myślę jeszcze nad pogrubieniem wręgi silnikowej. Serwa wstawione, półkę pod serwa troszkę w środku zwęziłem. Bowdeny pasują bez problemu.
Wręgę jak najbardziej trzeba wzmocnić. Możesz ją przelaminować, lub dać nakładkę ze sklejki lotniczej. Półka projektowana była pod HS-81
.
Dawid Leśniewski pisze:
Następna w kolejce chyba półka pod pakiet. Zastanawiam się jeszcze nad mocowaniem skrzydła, jak zrobię mocowanie na gumki do będę musiał zrobić dodatkową klapkę od góry kadłuba.
Półkę na pakiet zrobił bym na końcu. Wpierw trzeba sprawdzić wyważenie, by jej potem nie przekładać
Dlaczego klapkę od góry ?
Robisz normalnie haczyki w płatach, bierzesz zwykłą gumkę recepturkę, jak za długa to złożona na pół.
Ze szprychy wyginasz sobie pręt z haczykiem na końcu i tego przyrządu używasz podczas montażu.
To połączenie nie ma być pancerne, nie trzeba nie wiadomo jak naciągać tej gumki.
Jak chcesz mogę zrobić Ci zdjęcie jak to wygląda w praktyce: przyrząd i proces montażu.
_________________
Nic tak nie cieszy, jak własny szybowiec
____________SAM 18-025_____________
https://gliders.pl