Forum modelarskie RC , projektowanie CAD

forum.aerodesignworks.eu
Dzisiaj jest 24 kwie 2019, o 18:57

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
Post: 5 wrz 2018, o 09:57 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2015, o 00:13
Posty: 81
Lokalizacja: Brisbane, Australia
molej pisze:
molej pisze:
Jest jeszcze filmik który postaram się w wrzucić za kilka dni gdy czas pozwoli...
I z kilku dni zrobiły się prawie trzy miesiące :lol: Jak ten czas (to życie) szybko przeminęło - cięgle mnie to zaskakuje :shock:

Nieźle szybuje :D :D :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 wrz 2018, o 10:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2012, o 08:17
Posty: 865
Lokalizacja: Wrocław
milo pisze:
Chciałbym abyś napisał kilka słów o własnościach lotnych, dokładniej w własnościach i Twoich odczuciach na temat profilu /doskonałość, opadanie przy różnych V, jak się "przeciąga"/, o ile dobrze pamiętam to LHK 512. Mam coś na myśli i szukam czegoś do nowego projektu. Wiem, że zależy to wszystko o ogólnej konfiguracji modelu, ale jakieś spostrzeżenia pewnie już masz.

W odniesieniu do SD7037, model wydaje się latać z podobną lub z nieznacznie większą prędkością. Przy większym wietrze nie ma problemu z "tonięciem" pod wiatr. Wydaje mi się też, że przy dużych prędkościach znacznie mniej opada niż model na SD7037. Tak jak zauważyłeś, zależy to od modelu ale przewagę przy większych prędkościach potwierdzają też obliczenia. Profil jest nieco cieńszy od SD7037 więc przekroje dźwigarów dla LHK powinny być większe dla tej samej wytrzymałości.
Mewa po przeciągnięciu zaczyna przepadać, bez tendencji do walenia się na skrzydło. W zakrętach zachowuje się tak samo. Zapewne dużą rolę odgrywa tu zwichrzenie geometryczne.

Wg mnie, profil LHK 512 jest godnym polecenia (czy tam polatania ;) ).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 5 kwie 2019, o 08:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2012, o 08:17
Posty: 865
Lokalizacja: Wrocław
Zabrałem się za wytłoczkę kabiny. Miałem z termoforowaniem nieco kłopotów więc nie spieszno mi było :lol:

Poprawiłem kopyto i stwierdziłem, że jeszcze przed ostatecznym szlifowaniem/malowaniem zrobię próbę. Jak ma się coś przykleić/uszkodzić to lepiej teraz. Vivak do piekarnika, po nagrzaniu stół na drzwi piekarnika i siup. Aż bardzo miło zaskoczony byłem efektem w porównaniu do wcześniejszych prób 8-)
Załącznik:
382.jpg
382.jpg [ 710.18 KiB | Przeglądany 232 razy ]
Załącznik:
383.jpg
383.jpg [ 937.36 KiB | Przeglądany 232 razy ]
Załącznik:
384.jpg
384.jpg [ 312.88 KiB | Przeglądany 232 razy ]

Co prawda wytłoczka jest akceptowalna ale nie dla mnie. Pod światło da się zauważyć niedoskonałości kopyta które muszę poprawić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group