Forum modelarskie RC , projektowanie CAD http://forum.aerodesignworks.eu/ |
|
Pitts Specjal 1 SST http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=6&t=1277 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | slawekmod [ 21 wrz 2015, o 22:06 ] |
Tytuł: | Re: Pitts Specjal 1 SST |
Wręgi kadłuba w okolicach garba możesz podzielić na górę i dół. Wygodniej przy montażu. Górna część wręgi bez ażuru bo waga samego ażuru pewnie wyniesie ułamki grama. Dolna część wręgi z trzech elementów. Boczki, góra i dół powinny tworzyć skrzynkę. Przy czym żeby było mocno to górna część skrzynki kadłubowej powinna tworzyć z garbem rurę typu D. Popatrz na model Ghisleri-jego Ultimate (znajdziesz w necie) przyjrzyj się przedniej części kadłuba. Ażury 20mm to wg mnie przesada. Jeżeli za SC będziesz miał 100g sklejki to przed SC będziesz musiał wpakować ze 400g w celu wyważenia a gdzie waga statecznika? Pewnie usterzenie z folią to jakieś 100-150g co da znowu 600 g na nosie. Silnik może nie dać rady do wyważenia. |
Autor: | Grabcio [ 10 lis 2015, o 10:37 ] |
Tytuł: | Re: Pitts Specjal 1 SST |
Adam, wywal sosnę z ogona. Pod silnikiem będziesz musiał uwiesić kowadło. Jak chcesz wzmacniać to stosuj płaskowniki węglowe. Całą część modelu za środkiem ciężkości zrób najlżej jak tylko możesz. Miałem do czynienia z dwupłatami Wayfarerem (OS 46FX) i Ultimate (ASP FS120 i DLE-60 boxer) i zawsze był problem z wyważeniem. Albo musiałem wozić ołów, albo zastosować ciężki silnik i dodatkowo wysunąć go do przodu (też miałem pomysł na sosnę w usterzeniu i dodatkowe wzmocnienia ). |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+2godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |