Chyba będzie dobrze, żebra będą z blasosklejki 2.6 a półżebra z balsy 2,5mm. W tym momencie jeszcze będą zmiany . Na żebrach będą nakładki z miękkiej balsy 2mm o szerokości 6-7mm. Zobaczymy jak to będzie po wycięciu laserem.
Rozrysowałem do końca węzły mocowania skrzydła do kadłuba. Na rysunku są to te żółte elementy. Przez te elementy będą przechodziły śruby mocujące płat. Na te elementy będzie doklejona balsa miękka i wyprofilowana do kształtu żeber. Sama kieszeń łącznika będzie przyklejona do dźwigarów poprzez balsowe wstawki a pusta przestrzeń wypełniona od dołu miękką balsą. Mam tu na względzie rozłożenie sił na cały łącznik i przeniesienie tych sił na dźwigary na całej długości kieszeni łącznika. Nie chciałbym skupić tych sił na samych żebrach a bez wypełnienia miałoby to miejsce. Niestety nie ma opcji na włożenie łącznika pomiędzy listwy głównego dźwigara , mało tego, same otwory na łącznik musiałem odsunąć od listew dźwigarowych o 4,5mm. Gdybym tego nie zrobił bardzo bym osłabił żebro pierwsze i trzecie. Może to trochę zagmatwany opis ale wszystko będzie widoczne podczas montażu skrzydeł.
EDIT: czwartek, rozrysowałem żeberka z półką serwa, w tych żebrach będą również półki z otworami do mocowania rozpórki między skrzydłami oraz duralowe uchwyty mocowania tej rozpórki oraz uchwyt linek usztywniających. Niestety ponownie pochłaniają mnie sprawy zawodowe i ostatnie rozjazdy po kraju więc projekt zwolnił.