Forum modelarskie RC , projektowanie CAD

forum.aerodesignworks.eu
Dzisiaj jest 29 mar 2024, o 00:08

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13 lis 2017, o 15:25 
Offline
Modelarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 lis 2017, o 15:02
Posty: 57
Lokalizacja: Marki
Witam kolegów. Mam nadzieję, że dobrze wybrałem dział, jeśli nie to przepraszam. Moje pytanie jest następujące, jestem na etapie wyboru koncepcji projektu modelu, który zamierzam zbudować. Z racji tego, że bawiłem się tylko w modele z napędem gumowym nie mam doświadczenia w pilotażu. Aby zdobyć choć trochę fillingu intensywnie trenuje na wirtualnych trenerach aby mieć choć ogólne pojęcie ja pilotowanie może wyglądać.
Mam kilka aplikacji i testowałem tam różne modele, za każdym razem z wyłączonymi wszelkimi pomocami i wniosek nasuwa mi się jeden. Za każdy razem o wiele prościej i zdecydowanie przyjemniej pilotowało mi się model wyposażony w lotki i ster kierunku niż model wyposażony tylko w ster kierunku. Czy pokrywa się to z realiami?

Pozdrawiam Michał


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lis 2017, o 15:58 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2014, o 07:56
Posty: 1703
Lokalizacja: Gdańsk
Ja od początku uczyłem się na modelach z lotkami, skrzydła ze wzniosem by było przyjemniej i lotki.
Jak dla mnie były bardzo pomocne, dużo łatwiej udawało mi się wyratować i ominąć kreta.

_________________
Nic tak nie cieszy, jak własny szybowiec :D
____________SAM 18-025_____________
https://gliders.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lis 2017, o 16:41 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2012, o 08:17
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław