Zgodnie z tym co napisałem wcześniej kadłub został przeprojektowany dość znacznie. Wyrzuciłem sklejkę gdzie tylko się dało. Żeby zapewnić wytrzymałość kadłuba zastosuję cztery węglowe podłużnice. Sklejki balsowo lipowej jest tylko tyle co na screenach nie licząc półek serw w skrzydłach i kadłubie ale to tak małe ilości że szkoda nawet wspominać. Do przerobienia jest pokrywa/klapa kadłuba, wytłoczka będzie skrócona a przednia część klapy zamiast z vivaku będzie z balsy 1,5mm co da znaczną oszczędność wagi. Skrzydła też zostaną przerobione, wyleci z nich trochę balsy i sklejki. Ciekawy jestem efektów tych zmian.
Załącznik:
katana 1020 v8 3d1.jpg [ 489.45 KiB | Przeglądany 7681 razy ]
Załącznik:
katana 1020 v8 3d.jpg [ 537.17 KiB | Przeglądany 7681 razy ]
Klapę kabiny już przerobiłem, skróciłem domek silnika o 10mm. Nie będzie problemu z umieszczeniem silników o różnych długościach.
Załącznik:
4.jpg [ 745.43 KiB | Przeglądany 7658 razy ]
Załącznik:
katana 1020 v8 3d6.jpg [ 739.84 KiB | Przeglądany 7658 razy ]
Załącznik:
katana 1020 v8 3d2.jpg [ 747.75 KiB | Przeglądany 7658 razy ]