Mostki myślę, że dziś mając do dyspozycji AutoCada postaram się dorobić, chociaż nie wiem czy to po polilinii się uda...
Silnik oczywiście mocowany na zewnątrz. Będzie wystawał na tyle poza obrys kadłuba, że raczej z chłodzeniem nie będzie problemów. Co do przykręcania silnika do wręgi, kłowe, a jak nie to i tak nie w takie szpary się palce wkładało
Alternatywą może być np. przyłapanie nakrętek CA
Zrobiłem na kolanie w SW śrubę M3x10 i jest na styk
Tutaj szybka przymiarka
Załącznik:
19.png [ 122.44 KiB | Przeglądany 16419 razy ]
Załącznik:
12388102_957267741014408_579007178_n.jpg [ 72.53 KiB | Przeglądany 16419 razy ]
Dostęp do serw. Kadłub jest szeroki, bardzo pojemny. Dostęp od góry i od przodu wydaje mi się wystarczający, a same serwa planuję na metalowych przekładniach. Wole mieć większą swobodę dostępu do elektroniki niż mechanizmów.
Balsa ma być tylko pokryciem dla sklejkowego rusztowania oraz ma sprawić, że tkanina nie będzie się zapadać podczas oblaminowywania kadłuba, to jest jej jedyna rola.
Małe sprostowanie co do realnej masy.
Masa arkusza: ok 600g
Pole powierzchni arkusza: 310000 mm^2
Pole powierzchni konstrukcji kadłuba: 170457mm^2
Prosta proporcja i realna masa konstrukcji kadłuba: 330g.
PS. Skrzydeł jeszcze nie zaprojektowałem