Najpierw godzinny lot a potem lot na 5km
Czyli wszystkie założenia spełnione.
Drugi lot odbył się w warunkach dosyć ekstremalnych, górą wiało niemiłosiernie
Załącznik:
20160925_164440.jpg [ 937.22 KiB | Przeglądany 12313 razy ]
Załącznik:
20160925_171235.jpg [ 806.68 KiB | Przeglądany 12313 razy ]
Załącznik:
20160925_171511.jpg [ 148.2 KiB | Przeglądany 12313 razy ]
Załącznik:
20160925_172822.jpg [ 168.59 KiB | Przeglądany 12313 razy ]
Załącznik:
20160928_171613.jpg [ 179.63 KiB | Przeglądany 12313 razy ]
Jest jednak jedna rzecz która chciałem się tutaj podzielić.
Przy próbie ostrego skrętu za pomocą SK najpierw ster działa bardzo dobrze a potem już bardzo słabo (ma dziwną tendencję do powrotu o wychylony kąt jeżeli ster będzie wychylony za krótko), mimo jednakowego wychylenia (nawet maksymalnego). Wydaję mi się to z powodu za krótkiego steru w stosunku do jego długości i chowania się w jego świetle podczas zakrętu. W sumie to tyle