Sławek poprosił mnie abym zakupił mu silnik do Kobuza w HK....oczywiście zgodziłem się i po uważnej lekturze parametrów silnika na stronie, postanowiłem zakupić również dla siebie
..... fajny stosunek ceny do wartości podanych przez HK....zresztą oceńcie sami:
https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... ouse_.htmlSilnik miał być zamontowany w mAkro. Dzisiaj przesyłka dotarła i zrazu zamontowałem go w modelu.
Silnik "goły" tzn bez śrubek i innych akcesoriów, typowych dla silników elektrycznych. Po otworzeniu paczuszki uderzyła mnie staranność wykonania, precyzja itd. Powiem szczerze , że byłem zaskoczony
. Otwory we wrędze na śruby mojego modelu są tak umiejscowione, że musiałem obrócić silnik....kable znajdują się po prawej stronie kadłuba. Nie po mojej myśli, ale są sztywne - co utrudnia trochę montaż - i nie dotykają obudowy silnika. Druga sprawa to długość ośki....w poprzednim była krótsza o 3 mm i kołpak ładnie przylegał do wręgi, w tym jest dłuższa i teraz jest 3 mm szpara
. Tak samo ma MPjecie i Pelikanie....trudno, poprawi się kadłub, teraz szybko model do samochodu i na lotnisko
Konfiguracja: śmigło 12x6, regulator 40 A, pakiet 3S 2,2 A, waga modelu ok 1400 gram do lotu.
W stosunku do poprzedniego napędu mAkro wznosi się stabilnie pod kątem 45 do 50 st - poprzednio ok 20-30 st, widoczny nadmiar ciągu.....jestem bardzo zadowolony, moment na pułap i strefa.....lubię to
. Nie wznosi się jak rakieta, ale ze stałą szybkością, stabilnie i pełną kontrolą nad modelem. Praca silnika cicha, bardzo stabilna....no troszeczkę zagrzałem motorek, ale to dlatego, że było późno i chciałem jak najwięcej pokręcić....polatać na silniku
.
Polecam silniczek, elegancko zrobiony o wysokiej kulturze pracy i bardzo dobrych parametrach jak na taką popierdółkę
. Sławek, będziesz zadowolony
.
_________________
https://gliders.pl/ Szybowce są najfajniejsze....
SAM 18-007pozdrawiam
milo