Forum modelarskie RC , projektowanie CAD http://forum.aerodesignworks.eu/ |
|
TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=14&t=1473 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | GrzegorzP [ 16 lis 2016, o 22:34 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Hmm no ja miałem troszeczkę inny przypadek, moje TV też na S choć to było dumnie zwące się (kiedyś) Sony... bezczelnie zdechło, wróciłem do domu odpaliłem tv i po kilku minutach po prostu się wyłączył ![]() ![]() Co za g.....e czasy ![]() |
Autor: | slawekmod [ 17 lis 2016, o 07:43 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
D..l w bateriach laptopowych wprowadzał ilość ładowań. Moja zdechła w jednej chwili. Kolesie rozpracowali chip i kasowali licznik. U mnie był procesor z końcówką A i nie dało sie go przerobić. Baterię rozebrałem, w środku 16850 lijon. Wszystkie miały pojemność i napięcie jak trzeba. Spełniały potem inne funkcje. To jest kreowanie trwałości. |
Autor: | molej [ 17 lis 2016, o 09:53 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Teraz w koncernach powstają specjalne oddziały zajmujące się "postarzaniem" produktu. Tak aby wytrzymał mniejszą ilość cykli - no bo przecież jakim biznesem jest sprzedać produkt raz na 30 lat? ![]() W pojazdach tworzy się tzw. moduły - zalewa się plastikiem/ zamyka w jednej obudowie dwa element - jeden który się nie psuje i kosztuje np. 1000 PLN, oraz drugi który zużywa się i kosztuje 50 PLN - konieczność wymiany całego modułu! W bębnach pralek łożyska są niewymienialne, a koszt wymiany bębna na nowy zbliża się do wartości pralki (która ma tylko zużyte łożysko!). W telewizorach (około 10 lat temu) tak konstruowali płytki drukowane aby kondensatory umieszczać obok radiatorów - w podwyższonej temperaturze padały dużo szybciej. W serwisie najczęściej proponowali nowy TV lub całą nową "elektronikę" a uszkodzony był kondensator za 20 groszy... O żarówkach które zgodnie z wytycznymi branżowymi nie mogą świecić dłużej niż określony czas nie wspominam. I to wszystko w czasach gdy jest coraz większa świadomość o zanieczyszczeniu środowiska, ekologii, o racjonalnym zużywaniu zasobów... W gospodarce opartej na konsumpcjonizmie, gdzie sztucznie kreowane potrzeby określają nasze szczęście, wmawiają nam, że po roku stary telefon nie jest już dobry ani modny, że jak nie będziemy mieli najnowszego zegarka lub najnowszych ciuchów zgodnych z obecną modą to nie będziemy szczęśliwi. Że trzeba pracować więcej aby kupić nowszy model samochodu bo przecież to pokazuje naszą wartość, to kim jesteśmy. I tym syfem atakują nas z każdej strony - radio, telewizja, gazety, bilbordy... Pracują nad tym sztaby specjalistów od wpływania na nasze myślenie (lub marketingu jak ładnie to nazywają) i zaczyna się już od lat dziecięcych w reklamach między bajkami ![]() W efekcie, człowiek goni całe życie za sztucznie wykreowanymi potrzebami które nie dadzą nam szczęścia, mając coraz mniej czasu na życie - które przecież każdy ma tylko jedno... |
Autor: | slawekmod [ 18 lis 2016, o 12:19 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Pisząc wprost: zapisy w gwarancjach są tak wieloznaczne że byle korporacja czy duża firma może zeszmacić klienta i sprowadzić do poziomu osoby której nie należą się żadne prawa. Dziwne, w takich przypadkach prawo działać powinno zawsze po stronie klienta. Jest to niedoróbka z początkami w 2011r. Mam nadzieję że mój przypadek pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy przez osoby które noszą się z zamiarem kupna TV. Tak jak pisałem, to ostatni sprzęt RTV tej firmy w moim domu. Żeby był nawet ze złota nie dam się nabić w bambuko drugi raz. PS: Wczoraj brat zasygnalizował mi że ma ten sam problem w H6400. Rodzice mają H6150.Dziś będę w Ostrowcu i jak u nich się potwierdzi ta wada to oznacza że na trzy sztuki mamy 100 (słownie: sto) % bubli. |
Autor: | slawekmod [ 25 lis 2016, o 07:54 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
W sprawie TV. Oczywiście sprzedawca wymiksował się z wymiany TV stwierdzając że .... wymiana naraziła by go na nadmierne koszty. Sprawa jest rozwojowa i znajdzie swój finał przed odpowiednią instytucją. PS: u rodziców w 42 calowym samsungu też zaczynają wychodzić plamy. TV dwuletnie seria 42H6250. Na 3 użytkowane sztuki 100% bubli. W moim telefonie Galaxy A5 ( nie jest tani w sklepach) wysiadł wczoraj GPS ![]() |
Autor: | slawekmod [ 26 lis 2016, o 17:44 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Dzisiaj rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta. W wyniku rozmowy okazało się że obrałem słuszny kierunek działań w związku z wadliwym sprzętem. Mam napisać odwołanie i jeżeli zostanie ono odrzucone sprawa najpierw trafi do federacji a potem do sądu. |
Autor: | utopia [ 27 lis 2016, o 21:51 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Serwisujemy szajsunga w fabryce w PL . Tam nikt nie ukrywa że czas zycia jest programowany . Nawet śmieją się że ludzie głupi myślą że kupują trwałe markowe produkty . Sami inżynierowie mówią - ani trwałe ani markowe .. Wiecie jakie to jest żenujace jak się słucha? ..... Teraz Amica ( nalezy do szajsunga ) wycofuje sie ze sprzedaży części zamiennych . Nic poza serwisy . Tylko gwarancyjnie a poza tym nic . Reszta po czasie gwarancji ma kupować nowe . Dodam że właśnie zyebał mi się termostat w kochence gazowo - elektrycznej w piekarniku ... a niech ich ..... Edytowałem. Bez podtekstów politycznych proszę. Nie to forum.Sławek |
Autor: | slawekmod [ 27 lis 2016, o 23:11 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Nie wiem czy programują czy nie ale dziś wręczyłem im odwołanie w którym zgodnie ze wskazówkami rzecznika napisałem ostateczne wezwanie do wydania nowego sprzętu. Potem będzie sąd. |
Autor: | slawekmod [ 2 gru 2016, o 11:29 ] |
Tytuł: | Re: TV LED SAMSUNG seria 6XXX- wada matrycy. |
Tak jak wspomniałem wcześniej, przekazałem odwołanie z żądaniem wydania nowego odbiornika do sprzedawcy przy okazji opisując działania infolinii, serwisu itp. Dałem im termin 14 dni do którego oczywiscie się nie dostosują. Dokumenty przygotowuję pod kątem sprawy sądowej więc jedną kopię otrzyma również rzecznik praw konsumenta. Gwarancja upłynęła wczoraj. Od doręczenia odwołania minęło 5 dni. Pracownik sklepu przybił pieczątkę, podpisał się i wpisał datę. Oczywiście równolegle wysłałem odwołanie drogą mail. Będzie wesoło. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+2godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |